


Pernille Buhl
Kontorassistent
– Sekretær
– Receptionist
Antal timer (du kan arbejde): 15 til 20 timer
Kørekort: Ja
Villig til at bruge egen bil i jobbet: nej
15 - 20 timer/ugen
Som person er jeg åben, positiv og har let til smil.
Jeg er imødekommende, fleksibel og meget kvalitetsbevidst.
Ser mig som mig selv, som en der er god til at tilegne mig viden og omsætte den til handling. Jeg er en af de mennesker, der fÃ¥r energi, af “at være pÃ¥”. Mit arbejde er jeg god til, at arbejde selv og sammen med andre – jeg er vant til mange kontakter.
– Administration
– Booking
– Kalenderstyring
– SagshÃ¥ndtering
– Kundesupport
– Mødeservice
– Referatskrivning (let øvet)
– Sekretærarbejde
– Telefonbetjening
– Vedligeholdelse, intranet og internet (Ikke programmering)
Det blev jeg særlig god til:
Kundebetjening (tlf), Marketing (Facebook, konkurrence, nyhedsbreve og interview i radio),
oprettelse af nye huse, rettelse af huse, oprettelse bookinger og vedligeholdelse af boliger (nye
priser, oplæring af medarbejder) ,opdater kalender samt billeder).
Â
KONTORASSISTENT – ATELIER 2000
November 2022 – Maj 2023
KONTORASSISTENT – BELLA MALLORCA/NORDFERIEN
November 2021 – Juni 2022
Kundebetjening (tlf), Marketing (Facebook, konkurrence, referat, nyhedsbreve og interview i radio),
oprettelse af nye huse, rettelse af huse, oprettelse bookinger og vedligeholdelse af boliger (nye
priser, oplæring af medarbejder) ,opdater kalender samt billeder).
2016 – 2019 -Kontorassistent, Ringkøbing Skjern Kommune
– §56 Aftale (Ansøgning og bevilling)
– Telefonomstilling Beskæftigelse.
– Guide borgere i Jobnet (Melde sig som ledig)
 2015 – 2016 Kontorassistent, IsaDisaKids, Hee
– Pakke varer
– Opdatere, redigere og lægge produktebeskrivelser pÃ¥
hjemmesiden
– Div. ad hoc opgaver
 2010 – 2013 Web Assistent/kontorassistent Sønderborg Kommune
– Kommunens intranet
– Kommunens hjemmeside
– Undervisning af bruger og administratorer i intranettet
– Div ad hoc opgaver (eks manualer, optælling af
borger information) – support hjemmeside/intranet
 2008 – 2010 Kundekonsulent, TDC, Sønderborg
– Hjælpe kunder via tlf.
– Regningsservice
– Omstilling
– Kundeservice
– Div ad hoc opgaver
 2007 – 2009 Kontorelev, Business College Syd, Sønderborg
-Administrative opgaver
– bibliotek
– Reception
– Regnskab
– Div ad hoc opgaver
-Registrere fravær
– Udlevering af bøger
– Kantinens daglige omsætning
– Udskrive regninger til elever.
Â
Nedsat tid – Ergonomisk indrettet arbejdsplads – Mulighed for varierende arbejdsstillinger en ugentlig fridag
- (B) Person- og varebil på indtil 3.500 kg og med plads til højst ni personer