Charllotte Kareshma Lotuz Christensen
Kontor, reception, kundeservice, lettere bogholderi, butik og ledsager.
12 - 16 timer/ugen
Jeg er meget alsidigt uddannet indenfor Hotel, administration, sprog, service samt webjournalistik.
I 2014 tog jeg en bachelor i Natur og Kulturformidling, og jeg arbejder gerne med disse områder, men ser også fx Handel som et naturligt arbejdsområde.
Jeg er god til at tænke på strategisk niveau, men har masser af erfaring i det operative.
Jeg er en teamplayer men kan også arbejde selvstændigt.
Man kan med fordel ansætte mig i stillinger, hvor tysk og engelsk benyttes jævnligt.
De stillinger jeg har haft, har af og til været tidsbegrænset, hvorfor der fremgår korte ansættelser.
Mit søgefelt er til og med Kolding.
Jeg er tilflytter til Sønderborg i 2012, og har 2 teens. Jeg er vinterbader, spiller golf og er meget kulturel.
Teamwork.
Tale med kunder i mange i forskellige brancher.
Arbejde sammen med andre, planlægge, kundebetjening.
Uddannelser: Â Kurser
Â
SØNDERBORG SEVÆRDIGHEDER
Afsluttet 2019 – Kursuslængde: 21 dage
Mennesketyper, teamwork, kropssprog og hvad er god service.
Geografi, historie: Slotte, natur, dyr.
DIREKTIONSSEKRETÆR/PA
Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 3 dage
Præsentationsteknik. videooptagelser.
FORHANDLINGSTEKNIK
Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 3 dage Forhandlingsteknik
PROJEKTKOORDINERING
Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 3 dage Interessent analyser, Risikoanalyser, Personprofiler, Kommunikationsplanning og konflikthÃ¥ndtering med girafsprog og konflikt stil og trappe.
OFFENTLIG ADMINISTRATION Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 36 dage Generel opkvalificering i offentlig administration. Samfund, økonomi, excel, kommunikation mv.
RECEPTIONIST, KONTOR – IP NORDIC
Januar 2024 – April 2024
Arbejdsopgaver: Omstilling, online sekretær og korrespondensen
KØKKENMEDHJÆLPER – MØLLEPARKENS PLEJECENTER
September 2023 – December 2023
Arbejdsopgaver: Forberede morgenmad for beboerne, køkkenopgaver, omsorg til beboerne
Â
PLEJEHJEMSMEDHJÆLPER (PRAKTIK) – DYBBØL PLEJECENTER
Oktober 2019 – November 2019
Arbejdsopgaver: Omsorg og pleje, morgenvask, påklædning, madservering, udskæring, samvær til aktiviteter, dans og sang, gåture, samtaler og overordnet hygge, teamwork og samarbejde.
TURISTBUREAUMEDARBEJDER (SÆSONJOB) – VISIT SØNDERBORG
Juni 2019 – August 2019
Arbejdsopgaver: Turistservice: vise vej, uddele kort og brochurer, hjælpe med transport, gøre opholdet lettere, sjovere og bedre.
Tage action ved bøvl med cykler eller fodtøj f.eks.. i skovene, hvor der var langt til hjælpen.
Give extra tips, smile, yde en god og smilende service.
TURISTSERVICEMEDARBEJDER (TIDSBEGRÆNSET) – VISIT SØNDERBORG
Maj 2019 – Juni 2019
Arbejdsopgaver: Turistservice på Hotel Alsik: Gøre mennesker glade, guide og booke til udsigtsplatform, være opmærksom, uddele bykort, være opdateret bredt. Smile, gøre dagen lettere for turisten og give ham/hende en god følelse i kroppen.
EKSPEDIENT (KASSEEKSPEDIENT) (VIKAR) – BILKA
December 2018 – Maj 2019
Arbejdsopgaver:Â Jeg var tilkaldevikar i kassen. Lavede kundebetjening og gjorde mennesker glade.
KØKKENMEDHJÆLPER – VIKAR/DANFOSS
November 2018 – November 2018
Arbejdsopgaver: Tilberede platter. Tilberede canapér – Kassebetjening – Tilberedning af lune retter. Teamwork.
Â
KØKKENMEDHJÆLPER – VIKAR/LINAK
Oktober 2018 – Oktober 2018
Arbejdsopgaver: Kolde køkken. Sandwich. Opfyldning af buffet. Smørrebrød.
SAGSBEHANDLER, KOMMUNAL – VIKAR/FISKERISTYRELSEN September 2018 – Oktober 2018
Arbejdsopgaver: Modtog intro samt indarbejdning af sagsbehandling samt BTAS, telefonservice. Vikariatet blev afsluttet efter få uger, grundet færre ansøgninger end ventet.
SEKRETÆR (PRAKTIK) – BORGEN SHOPPING
September 2017 – November 2017
Arbejdsopgaver: Planlægning af Lyserød lørdag. Sekretær. kontakte mulige købere til auktion. Korrespondance med kunstnere. Ideudvikling til indsamling mm.
KULTURFORMIDLER (PRAKTIK) – KUNSTVÆRKET, AUGUSTENBORG
Januar 2017 – April 2017
Arbejdsopgaver: En flot og visuel bog om kunstnerne i de arbejdende værksteder. Tilmelding og koordinering. Styring af tidsplan. Sparring med kunstnerne. Korrekturlæsning tysk og dansk samt generel sparring med Art Director og produktionsteamet.
KONTORASSISTENT (PRAKTIK) – KOMLAB
April 2016 – Oktober 2016
Arbejdsopgaver: Opgaver omkring Byudvikling og workshops. Telefonkontakt med alle kommuner i DK vedr. udsendelse af kursusmateriale. redigering af spørgeskemaer. Korrekturlæsning. Andet forefaldende i en konsulentvirksomhed.
PRAKTIKANT I KULTURHUS – ALSION BAR2LIN
Januar 2015 – Februar 2015
Arbejdsopgaver: Mødeopdækning Servicering af flere kundegrupper dag/aften. Kassebetjening (Buarco) Planlægning Blomsterdeco.
PRAKTIKANT – DYBBØL MØLLE
November 2014 – December 2014
Arbejdsopgaver: Kulturformidler, oprette bibliotek samt opdatere database. Forberede Jul på Møllen med indkøb og diverse opgaver.
PROJEKTLEDER – ÆRØ TURISTKONTOR
Oktober 2008 – Juli 2009
Arbejdsopgaver: korrespondance via mail og telefon. Kundekontakt præsentationer.
BOOKER ASSISTENT – NORDEA
Oktober 2004 – Juni 2005
Arbejdsopgaver: Indtastning af ordrer. Samtaler på flere sprog.
SAGSBEHANDLER, KOMMUNAL – EU DIREKTORATET
Juni 2004 – Oktober 2004
Arbejdsopgaver: Behandlede ansøgninger fra landmænd til brakstøtte.
TURNERINGSSEKRETÆR – DANSK TENNISFORBUND
Januar 2001 – Januar 2002
Arbejdsopgaver:Â Kontorarb. indtaste turneringstilmeldinger, korrespondance. medlemsservice, opdatering af site.
2000 – DANCENTER
Januar 2000 – Januar 2001
Arbejdsopgaver:Â Bogholderiassistent. Debitor.
Kundeservice, korrespondance.
Fokus på forventnings afstemning (Velbeskrevne arbejdsopgaver).
Nedsat arbejdstid.
Vekslende arbejdsstillinger.
Struktur og tryghed.
- (B) Person- og varebil på indtil 3.500 kg og med plads til højst ni personer