Billede af kandidaten
Billede af kandidaten

Charllotte Kareshma Lotuz Christensen

Jobønsker:

Kontor, reception, kundeservice, lettere bogholderi, butik og ledsager.

Timer:
12 - 16 timer/ugen
Personlig beskrivelse:

Jeg er meget alsidigt uddannet indenfor Hotel, administration, sprog, service samt webjournalistik.

I 2014 tog jeg en bachelor i Natur og Kulturformidling, og jeg arbejder gerne med disse områder, men ser også fx Handel som et naturligt arbejdsområde.

Jeg er god til at tænke på strategisk niveau, men har masser af erfaring i det operative.

Jeg er en teamplayer men kan også arbejde selvstændigt.

Man kan med fordel ansætte mig i stillinger, hvor tysk og engelsk benyttes jævnligt.

De stillinger jeg har haft, har af og til været tidsbegrænset, hvorfor der fremgår korte ansættelser.

Mit søgefelt er til og med Kolding.

Jeg er tilflytter til Sønderborg i 2012, og har 2 teens. Jeg er vinterbader, spiller golf og er meget kulturel.

Kompetencer:

Teamwork.

Tale med kunder i mange i forskellige brancher.

Arbejde sammen med andre, planlægge, kundebetjening.

 

 

Uddannelser:  Kurser

 

SØNDERBORG SEVÆRDIGHEDER

Afsluttet 2019 – Kursuslængde: 21 dage

Mennesketyper, teamwork, kropssprog og hvad er god service.

Geografi, historie: Slotte, natur, dyr.

 

DIREKTIONSSEKRETÆR/PA

Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 3 dage

Præsentationsteknik. videooptagelser.

FORHANDLINGSTEKNIK

Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 3 dage Forhandlingsteknik

 

PROJEKTKOORDINERING

Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 3 dage Interessent analyser, Risikoanalyser, Personprofiler, Kommunikationsplanning og konflikthÃ¥ndtering med girafsprog og konflikt stil og trappe.

 

OFFENTLIG ADMINISTRATION Afsluttet 2018 – Kursuslængde: 36 dage Generel opkvalificering i offentlig administration. Samfund, økonomi, excel, kommunikation mv.

Erhvervserfaring:

RECEPTIONIST, KONTOR – IP NORDIC

Januar 2024 – April 2024

Arbejdsopgaver: Omstilling, online sekretær og korrespondensen

 

KØKKENMEDHJÆLPER – MØLLEPARKENS PLEJECENTER

September 2023 – December 2023

Arbejdsopgaver: Forberede morgenmad for beboerne, køkkenopgaver, omsorg til beboerne

 

PLEJEHJEMSMEDHJÆLPER (PRAKTIK) – DYBBØL PLEJECENTER

Oktober 2019 – November 2019

Arbejdsopgaver: Omsorg og pleje, morgenvask, påklædning, madservering, udskæring, samvær til aktiviteter, dans og sang, gåture, samtaler og overordnet hygge, teamwork og samarbejde.

 

TURISTBUREAUMEDARBEJDER (SÆSONJOB) – VISIT SØNDERBORG

Juni 2019 – August 2019

Arbejdsopgaver: Turistservice: vise vej, uddele kort og brochurer, hjælpe med transport, gøre opholdet lettere, sjovere og bedre.

Tage action ved bøvl med cykler eller fodtøj f.eks.. i skovene, hvor der var langt til hjælpen.

Give extra tips, smile, yde en god og smilende service.

 

TURISTSERVICEMEDARBEJDER (TIDSBEGRÆNSET) – VISIT SØNDERBORG

Maj 2019 – Juni 2019

Arbejdsopgaver: Turistservice på Hotel Alsik: Gøre mennesker glade, guide og booke til udsigtsplatform, være opmærksom, uddele bykort, være opdateret bredt. Smile, gøre dagen lettere for turisten og give ham/hende en god følelse i kroppen.

 

EKSPEDIENT (KASSEEKSPEDIENT) (VIKAR) – BILKA

December 2018 – Maj 2019

Arbejdsopgaver: Jeg var tilkaldevikar i kassen. Lavede kundebetjening og gjorde mennesker glade.

 

KØKKENMEDHJÆLPER – VIKAR/DANFOSS

November 2018 – November 2018

Arbejdsopgaver: Tilberede platter. Tilberede canapér – Kassebetjening – Tilberedning af lune retter. Teamwork.

 

KØKKENMEDHJÆLPER – VIKAR/LINAK

Oktober 2018 – Oktober 2018

Arbejdsopgaver: Kolde køkken. Sandwich. Opfyldning af buffet. Smørrebrød.

 

SAGSBEHANDLER, KOMMUNAL – VIKAR/FISKERISTYRELSEN September 2018 – Oktober 2018

Arbejdsopgaver: Modtog intro samt indarbejdning af sagsbehandling samt BTAS, telefonservice. Vikariatet blev afsluttet efter få uger, grundet færre ansøgninger end ventet.

 

SEKRETÆR (PRAKTIK) – BORGEN SHOPPING

September 2017 – November 2017

Arbejdsopgaver: Planlægning af Lyserød lørdag. Sekretær. kontakte mulige købere til auktion. Korrespondance med kunstnere. Ideudvikling til indsamling mm.

 

KULTURFORMIDLER (PRAKTIK) – KUNSTVÆRKET, AUGUSTENBORG

Januar 2017 – April 2017

Arbejdsopgaver: En flot og visuel bog om kunstnerne i de arbejdende værksteder. Tilmelding og koordinering. Styring af tidsplan. Sparring med kunstnerne. Korrekturlæsning tysk og dansk samt generel sparring med Art Director og produktionsteamet.

 

KONTORASSISTENT (PRAKTIK) – KOMLAB
April 2016 – Oktober 2016

Arbejdsopgaver: Opgaver omkring Byudvikling og workshops. Telefonkontakt med alle kommuner i DK vedr. udsendelse af kursusmateriale. redigering af spørgeskemaer. Korrekturlæsning. Andet forefaldende i en konsulentvirksomhed.

 

PRAKTIKANT I KULTURHUS – ALSION BAR2LIN

Januar 2015 – Februar 2015

Arbejdsopgaver: Mødeopdækning Servicering af flere kundegrupper dag/aften. Kassebetjening (Buarco) Planlægning Blomsterdeco.

 

PRAKTIKANT – DYBBØL MØLLE

November 2014 – December 2014

Arbejdsopgaver: Kulturformidler, oprette bibliotek samt opdatere database. Forberede Jul på Møllen med indkøb og diverse opgaver.

 

PROJEKTLEDER – ÆRØ TURISTKONTOR

Oktober 2008 – Juli 2009

Arbejdsopgaver: korrespondance via mail og telefon. Kundekontakt præsentationer.

 

BOOKER ASSISTENT – NORDEA

Oktober 2004 – Juni 2005

Arbejdsopgaver: Indtastning af ordrer. Samtaler på flere sprog.

 

SAGSBEHANDLER, KOMMUNAL – EU DIREKTORATET

Juni 2004 – Oktober 2004

Arbejdsopgaver: Behandlede ansøgninger fra landmænd til brakstøtte.

 

TURNERINGSSEKRETÆR – DANSK TENNISFORBUND

Januar 2001 – Januar 2002

Arbejdsopgaver: Kontorarb. indtaste turneringstilmeldinger, korrespondance. medlemsservice, opdatering af site.

 

2000 – DANCENTER

Januar 2000 – Januar 2001

Arbejdsopgaver: Bogholderiassistent. Debitor.

Kundeservice, korrespondance.

Skånevilkår:

Fokus på forventnings afstemning (Velbeskrevne arbejdsopgaver).

Nedsat arbejdstid.

Vekslende arbejdsstillinger.

Struktur og tryghed.

Kørekort
  • (B) Person- og varebil pÃ¥ indtil 3.500 kg og med plads til højst ni personer

Andre kandidater:

Pernille Stjernholm Hansen

Jobønsker: Pædagogmedhjælper Omsorgsmedhjælper Butiksassistent Lager
10 - 15 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Anja Schønebeck

Jobønsker: Butik (minus kasselinje), lager, udbringning af varer, udend
18 - 20 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Laila Stelzner

Jobønsker: Jeg søger et job og er meget åben for nye udfordringer, de
15 - 16 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Jeannette Bech Vilhelmsen

Jobønsker: Køkkenmedhjælper, hvor jeg har erfaring gennem 2 års arbe
8 - 10 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Mette Petersen Bjerg

Jobønsker: Butik, gerne med blomster og planter. Let lagerarbejde. Let
10 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Ulla Høyer Nielsen

Jobønsker: Husassistent – butik – børnehave – omsorg
10 - 12 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Berit Johanne Bonniksen

Jobønsker: Pædagogmedhjælper. Husassistent – fx i et køkken pÃ
12 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg

Charlotte Knudsen

Jobønsker: Køkkenmedhjælper. Lager. Produktion.
8 timer/ugen
Jobcenter Sønderborg