Jutti Stolberg Jørgensen
Receptionist, adm. medarbejder på kontor.
16 timer/ugen
Jeg har et stort overblik og god forretningsforståelse. Jeg er pålidelig, dynamisk og handlekraftig, har et stort service-gen, er imødekommende og udadvendt, er god til at skabe nye og gode relationer.
Jeg sætter mig hurtigt og nemt ind i nye arbejdsopgaver – mit ”motto” er: alt kan læres. Jeg arbejder struktureret, engageret og effektivt, lægger stor vægt på, at de opgaver jeg udfører, er helt i top.
Nok er jeg i fleksjob, men I kan regne med mig. Jeg er, og har altid været, en stabil arbejdskraft. Jeg trives i et travlt miljø, og værdsætter ligeledes når tiden tillader, at der er mindre travlt. Jeg er klar til at kaste mig over, de mere rutineprægede opgaver, som jeg naturligvis forstår vigtigheden af, og desuden finder jeg det spændende, med nye opgaver og tiltag.
Min erfaring fra de sidste 8 år, hvor jeg har arbejdet som receptionist med opgaver i blandt andet HR afdelingen og direktionen, gør at jeg er bekendt med dagligdagen i en professionel virksomhed. Opgaverne var mangfoldige med daglig pasning af telefon, på både dansk, tysk og engelsk, været virksomhedens ansigt udadtil. Ligeledes har jeg været administrativ ”blæksprutte” været ansvarlig for indkøb af kontorartikler, samt gaver til runde fødselsdage og jubilæer, i personalegruppen. Dagligt taget imod gæster, ligeledes klargjort mødelokale, så det altid fremstod indbydende. Med andre ord, været den forlængede arm, som mange afdelinger i hele organisationen, ofte har brug for.
Recetionist
|
marts 2008 – april 2016
|
AH Industries
Dagligt ansvar for receptionen, herunder telefonpasning på både dansk, tysk og engelsk. Ansvar for frokost/frugtordning. Modtagelse af gæster, bestilling af rejser og hotel til personale, så som husets gæster. Klargøring af mødelokaler, indkøb af gaver til personale, ved mærkedage, indretning af virksomhedens kontorlokaler og tilhørende lejligheder.
Butiksassistent
|
februar 2007 – december 2007
|
bee you sundhedscenter
Rådgivning af helsekost, kundebetjening modtagelse af kursister, telefonpasning, messer, dekoration, indretning og vareindkøb
Orlov
|
januar 2005 – januar 2006
|
jutti
gået hjemme og passet vores lille pige
Butiksassistent
|
januar 2004 – september 2004
|
Staruplund helsekost
Ansvarlig for den daglige drift, vareindkøb, kundebetjening/vejledning og kasseoptælling
Pædagog medhjælper
|
januar 2003 – januar 2003
|
Familiehuset Åbenrå
Taget vare på familier med sociale problemer, været vejleder for familier, med problemer i forhold til at få en hverdag til at fungere, med vold og alkehold.
Orlov
|
januar 2001 – januar 2003
|
jutti
gået hjemme og passet vores lille dreng
Pædgogmedhjælper
|
januar 1989 – januar 2001
|
Ejsbølhus børnehave
Har i perioder været den ansvarlige voksen, for stue med 21 børn. forældresamarbejde og samarbejde med prof. faggrupper udefra, har været en stor del af det daglige arbejde.
Butiksassistent
|
januar 1987 – januar 1989
|
Matas haderslev
Starter hos Matas i Haderslev som ufaglært, klarede deet så godt at de valgte at fastansætte mig. Kundevejledning/betjening, dekoration, vareindkøb, messer, udstillinger kasseoptælling og telefonpasning, var det jeg beskæftigede mig med.
Sprogrejse USA
|
januar 1986 – januar 1987
|
jutti
Sprogrejse med henblik på at lære bedre engelsk
Butiksassistent
|
januar 1982 – januar 1986
|
Skoringen haderslev
Opstart af ny skobutik, været med til at indrette en helt ny skobutik.Kundebetjening, dekoration, messer med indkøb og kasseoptælling har været dagligdag i gennem alle år.
Udlært kommis
|
januar 1981 – januar 1982
|
Viggo jacobsen haderslev
Ansvarlig for daglig drift, ansættelse af personale, kundebetjening, vareindkøb. I forretningens 32 år lange eksistens, var jeg den første elev ,som blev tilbudt at blive efter endt elevtid.
Kommiselev
|
januar 1979 – januar 1981
|
Viggo jacobsen haderslev
kundebetjening, vareindkøb telefonpasning kasseoptælling på handelsskole og gennemgå den del af uddannelsen
Uddannelser
Kommis
|
august 1979 – marts 1982
|
Viggo jacobsen / handelsskole
I lære som kommis, blev tilbudt arbejde efter endt læretid, som den første elev i blivende job i de 32 år de havde haft butik.
Efg bassisår
|
januar 1979 – januar 1980
|
Haderslev handelsskole
Efg bassisår
Folkeskole
|
januar 1968 – januar 1978
|
Hertug hans skolen Haderslev
Tilrettelæggelse af arbejdsdagen, og vigtigt med fri midt i ugen