Heidisofie Staal Thybo
Pædagogmedhjælper – Butiksassistent
Kørekort: B
Jeg er villig til at bruge egen bil i jobbet.
16 timer/ugen
Jeg er en anstændig kvinde, som går meget op i at alle er ligeværdige og yde en god behandling. Jeg ser gerne at ethvert individ får en positiv oplevelse, uanset om dette skulle være i forbindelse med julegaveræs, personlig pleje, hjælp/støtte i forbindelse af konflikthåndtering, pædagogisk guidning, yde omsorg og empati eller alt muligt andet.
Jeg drives bedst ved at tage fat og jeg ser uforudsete problemetikker spændende og udfordrende. Jeg er god til at lave en handleplan og gå ud fra denne – jeg elsker at udfordre og udvikle mig selv, både fagligt og personlighedsmæssigt.
Med min baggrund indenfor nærmest alt hvad der har med personhåndtering at gøre, på forskellige plan, er jeg god til at give den rette og ønskede behandling overfor andre medmennesker. Jeg sætter mig selv som et eksempel og går ud fra hvilken behandling som jeg selv ville ønske at modtage – Dén service yder jeg. Den bedst mulige.
Jeg fungerer bedst i et dynamisk miljø – både individuelt, men også i teams. På trods af den høje fart på arbejdspladsen, skaber jeg stadig et overblik og træffer de rigtige beslutninger.
Jeg elsker at være kreativ og yde omsorg for andre. Jeg kan lide at tage ansvar og lave spontane ting.
Hvis der skulle være behov for hjælp, er jeg ikke bleg for at indrømme det og henvende mig til en kollega. Eller hjælpe den pågældende kollega med den hjælp der skulle være behov for. Samarbejde går to veje.
Som menneske ser jeg gerne orden og overblik, da det fører til en lettere hverdag og en bedre arbejdsplads/arbejdsmiljø.
Jeg har kørekort og jeg kan fremvise en ren straffe- og børneattest
arkivering, sekretærarbejde, booking, butiksdekorering, demonstrationsarbejde, handicaprådgivning, kassebetjening, kundebetjening, lagerarbejde, pædagogiske aktiviteter, sterilisering og desinfektion af sengetøj m.m, telefonbetjening, varebestilling, vedligeholdelsestræning, arbejdsområde, dagcentre. kasseoptælling, arbejdsområde, plejehjem, vareopstilling, bogføring, arbejdsområde, bofællesskaber, målgruppe, børn, målgruppe, børn 0-5 år, målgruppe, børn 6-10 år, skilteskrivning, målgruppe, fysisk handicappede, opsøgende arbejde, posthåndtering, målgruppe, psykisk syge, rengøring, målgruppe, udviklingshæmmede, kalenderstyring, korrespondance, kundeservice, regnskab, indkøb
arbejdsområde, daginstitution, butiksarbejde, dekoration jul, gaveindpakning, kasseopgørelse, medarbejderpleje, medicinering, motivationsarbejde, omsorgsarbejde, status
telefonisk salg, vareindkøb, varemodtagelse og -registrering, vareopfyldning
PÆDAGOGMEDHJÆLPER – BOFÆLLESSKABET FJORDBO
Januar 2022 – Januar 2024
Arbejdsopgaver:
Yde omsorg, personlig pleje, verbalt guidning samt støtte i hverdagens praktiske gøremål,
pædagogisk støtte, sårpleje, sondepleje, medicinhåndtering, hjælp til personlig udvikling i
forbindelse med at opnå mål etc.
Det blev jeg særlig god til:
Kommunikation mellem mennesker med særlige behov, hvor f.eks. modtageren havde en meget
kort lunte.
Arbejde under en anden pædagogisk tilgang end den jeg har været vant til (almen pædagogik).
PÆDAGOGMEDHJÆLPER – BØRNEGÅRDEN NEJS
September 2018 – Maj 2019
Arbejdsopgaver:
Jeg fungerede som flyver i huset, hvilket betyder at jeg var både i vuggestuefunktion samt i
mellem- og storgruppe.
SOCIAL- OG SUNDHEDSHJÆLPER – HJERNECENTER SYD
Juni 2018 – September 2018
Arbejdsopgaver:
Personlige pleje, fysioterapeutiske øvelser med borgeren, yde omsorg og empati, give sondemad,
trakeotomipleje samt kateterpleje, hjælp til selvhjælp, mundtlig guide, merdicinhåndtering etc.
BUTIKSASSISTENT (SALGSASSISTENT) – IMERCO
Maj 2017 – Oktober 2017
Arbejdsopgaver:
Håndtering af kunder både fysisk og telefonisk, opfyldning, bestilling af varer, bogføring, lave
udstilling i butik samt vinduer, ordne reklamationer, oprydning, udpakning af varer, modtage
diverse via håndscanner, kommunikation mellem samarbejdspartnere ifb. Med reklamation.
SOCIAL- OG SUNDHEDSHJÆLPER (SOSU-HJÆLPER) – SØNDERBORG KOMMUNE, DISTRIKT
FJORD
Februar 2017 – Oktober 2017
Arbejdsopgaver:
Personlig pleje, yde omsorg og empati, guide til bedre hverdag, hjælpe med daglige gøremål etc.
KUNDERÅDGIVER – CCE CONTACT CENTER EUROPE
Januar 2010 – Januar 2012
Arbejdsopgaver:
Telefoniskhåndtering af kunder med elektronik problemer, kundeservice og tastearbejde via
computer.
RECEPTIONIST, HOTEL – MARINA FISKENÆS
Januar 2008 – Januar 2010
Arbejdsopgaver:
Kundeservice – kundehåndtering både telefonisk og fysisk, kassebetjening (salg af badebiletter,
wellness samt behandlinger dertil), rundvisning etc.
BUTIKSMEDHJÆLPER (SERVICEMEDARBEJDER, BUTIK) – FAKTA
Januar 2007 – Januar 2008
Arbejdsopgaver:
Kassebejtening, opfyldning af varer etc.
Varierende arbejdsstillinger (Dette kan jeg selv mærke og håndtere).
Ingen weekend arbejde grundet hvile.
Ikke hårdt fysisk arbejde.
Hjælpemiddel i form af sadelstol (har jeg med fra kommunen).
- (B) Person- og varebil på indtil 3.500 kg og med plads til højst ni personer