Virksomhed:

Logimatic

Sofiendalsvej 5B
9200 Aalborg SV

hjemmeside:
https://www.logimatic.dk/

Kontakt:

For yderligere information og ansøgning kontakt venligst:

Logimatic
Birgithe Drustrup Jensen, Køkkenleder

Telefon:

E-mail:
bdj@logimatic.dk

Køkken/kantine 15 timer

Stillingsbeskrivelse:

JOBORDRE

REGISTRERING

Generelt:

  • Virksomhedsnavn
  • CVR-nr. / P-nr.
  • Kontaktoplysninger
  • Ansættelsessted

 

Logimatic
20921099/1004597109
Birgithe Drustrup Jensen / bdj@logimatic.dk
Logimatic, Sofiendalsvej 5B, 9200 Aalborg SV

Ansættelsesvilkår:

  • Antal effektive timer
  • Samlet arbejdstid
  • Arbejdstider
  • Metode (ordinær fuldtid, ordinær deltid, småjob mv.)
  • Lønniveau

 

15
15
F.eks. 11.00 til kl. 14.00 eller kl. 8.00 til kl. 11.00, eller efter aftale
Fleksjob

Stillingsbetegnelse:

 

Køkken/kantinemedarbejder

Ansættelsesdato:

 

Efter aftale, når den rette kandidat er fundet

Antal stillinger:

 

1

Arbejdsopgaver og vægt i den samlede stilling:

Forefaldende opgaver, f.eks:

Rengøring i køkkenet (grundig rengøring af pålægsmaskiner, køleskab, ovne, og alt andet inden for regler om egenkontrol)

Afrydning og aftørring af borde
Håndtering af affald
Mødeserveringer (kaffe, te og frugt)
Opvask
Forberedelse af mad
Der er stor fleksibilitet i forhold til tilrettelæggelsen af opgaver. 

Hovedvægtning af opgaver ligger på den beskrevne rengøring i køkkenet (de har et rengøringsfirma, der kommer tre gange om ugen, for at løse de øvrige rengøringsopgaver)

Krav til faglige kvalifikationer inkl. certifikater:

Ingen specifikke krav - f.eks. en ernæringsassistent, cater, økonoma, rengøringsuddannet, eller fra andet lignende servicefag.
Hygiejnebevis er påkrævet

Krav til uddannelse og erfaring:

 

 

Krav til øvrige kompetencer inkl. sprog, personlige kvalifikationer og sociale kompetencer:

Det er væsentligt at man har en positiv indstilling, og kan indgå i et i forvejen meget imødekommende og åbent arbejdsmiljø.
Som regel arbejder man sammen med Birgithe eller en vikar, men det er også væsentligt at kunne arbejde uden makker, idet dette kan forekomme.

Adgang til hjælpemidler:

 

Køkkenet er lille, og der er linoleumsgulv. Der er trægulv i kantinen, så begge gulve er gode at gå på. Hvis der skulle opstå individuelle behov, kan man få det, man har brug for. Det er en fordel at have arbejdssko, når man starter - men ellers bestiller de dem, når man kommer.

Aftaler om den videre proces, inkl. deadline for fremsendelse af CV’er:

Ansøgning og CV sendes til Birgithe på mail: bdj@logimatic.dk
Ansøgningsfrist: Den 22.01.2019

Yderligere bemærkninger fx beskrivelse af arbejdsmiljøet, ’kendetegn’ ved virksomheden:

 

Jobordre modtaget af / dato:

Lene Duun Andersen/07.01.2019

Timer:
15 timer/ugen