


Winni Daugberg
Administrativ medarbejder/receptionist.
16 timer/ugen
Jeg søger et job med administrative opgaver. Gerne kombineret med service/kundekontakt.
Mine mange års erhvervserfaring har givet mig mange kompetencer. Jeg kan løse opgaver indenfor administration, økonomi, indkøb, support både internt og eksternt.
Jeg er altid klar til nye opgaver og udfordringer, er god til at samarbejde og planlægge.
Når du ansætter mig, får du en pligtopfyldende, fleksibel og god kollega, der altid er i godt humør.
Ring til mig på 60813113, så vi kan aftale en personlig samtale.
- Regnskabsuddannet
- Taler, læser og skriver engelsk
- Taler, læser og skriver svensk
- officepakken
- Lotus notes
- SAP/r3
- Økonomiassistent
- Organisationskonsulent
- Logistic Controller
- Salgskonsulent
- Salgskoordinator
- Receptionist
Jeg må ikke løfte tunge ting og har brug for forskellige arbejdsstillinger.