


Kandidat #300007274
- Kontorarbejde
- Køkkenarbejde
- Receptionist/piccoline
- Ledsager
2 - 6 timer/ugen
Fleksjobber med stort gå-på-mod og en bred erfaring inden for fødevarer – herunder fremstilling,
produktion og kontrol. Derudover erfaring fra butik og lettere kontorarbejde med regnskab.
Jeg trives i en hverdag, hvor jeg kan gå til og fra opgaver. Min indstilling til nye udfordringer er
altid positiv og jeg er også åben for, at lære nyt i andre brancher.
- messedeltagelse
- afregning og regnskab
- kundekontakt og -betjening
- ordrebehandling
- kontorarbejde
- fakturabehandling
- bestyrelsesarbejde
- håndboldtræner
- eventudvikling, planlægning og
- gennemførelse
- særlig målgruppe, omsorgssvigtede
- omsorgsarbejde
- ledsager
- produktudvikling
- drifts- og produktionsplanlægning
- fødevareanalyse
- fødevarekontrol
- fødevarekvalitet
- fødevaresikkerhed
- hygiejnekontrol
- fødevarehygiejne
- madlavning, diæt
- tilsyn, egenkontrol
- køkkenarbejde
2018 – 2021 KONTORMEDHJÆLPER FLEKSJOB – MØBELMINISTERIET – STOCK TO SHOP – SØBERG
Arbejdsopgaver: Ordrebekræftigelser, faktureringer, transportportsbestillinger, lagerstyring og regnskab.
Repræsentant for vores stand på messer.
Det blev jeg særlig god til: Arbejde i e.conomic. Kommunikation i skrift og tale med kunder, leverandøre og samarbejdspartner.
2017 – 2018 CAFEMEDARBEJDER FLEKSJOB – ØSH
Arbejdsopgaver: Servering og tilberedning i koldt køkken, samt kassebetjening
2008 – 2010 KVALITETSCHEF (FORESTOD DEN PRAKTISKE EGENKONTROL I PRODUKTIONEN) – BLUE PLANET
Arbejdsopgaver: Forstod den praktiske egen- og kvalitetskontrol i produktionen. Eksempelvis at sikre, at “blandingerne” i produktionen levede op til det deklarede på emballagen.
Kontrol af emballge. At lot nr. mm blev trykt korrekt, således lovgivning og regler om sporbarhed blev overholdt. At formidle viden viderede til medarbejder i produktionen.
Det blev jeg særlig god til: At arbejde i et laboratorie.. der kræver præscision og strukturering. Nødvendigheden af, at tilegne sig viden om fødevaresikkerhed og øvrig lovgivning på området.
Kommunikation med medarbejderne i produktionen.
2007 – 2008 MADMOR PÅ ET BEHANDLINGSHJEM FOR BØRN I ALDEREN 10-18 ÅR (VIKARIAT) – BEHANDLINGSHJEMMET SØLYST
Arbejdsopgaver: Jeg stod som eneansvarlig for dagskosten til ca. 10 børn. Det indebar menuplanlægning, råvarer bestilling indenfor et fastlagt budget, samt tilberedning, forberedelse og beskrivelser af menu og metodik, så det var nemt for pædagogerne i weekender og på helligdag.
Det blev jeg særlig god til: Børnene var tit med i køkkenet og hjælp til. Både af egen fri vilje og andre gange af “tvang” som et led i behandlingen. Det var børn med mange udfordringer og hvert enkelte barn skulle tilgåes forskelligt. Det er et behandlingshjem, så jeg fik hurtigt en stor status ved børnene, fordi jeg ikke skulle tilgå dem ifht behandlingen. Jeg var MADMOR som de kunne komme til og søge trøst ved og få en “ikke pædagogisk” snak med. Jeg havde også børnene med ud i byen til tandlæge, frisør og indkøb.
2001 – 2003 ERNÆRINGSASSISTENT – MARIENLYST PLEJEHJEM
Arbejdsopgaver: Tilberedning af dagskoster til beboerne
Det blev jeg særlig god til:
Vi producerede kølemad, så der lærte jeg og fik en del erfaring med kølemad.
2000 – 2001 ERNÆRINGSASSISTENT (VIKARIAT) – NYBORG SYGEHUS
Arbejdsopgaver: Tilberedning af dagskoster til patienter og tilberedning af mad, udportionering samt udbringning til hjemmeboende pensionister.
Det blev jeg særlig god til: Fik indgående kendskab til diæter
Vekslende arbejdsstillinger Grundig oplæring, Ingen tunge løft, Ikke lange gå/køre distancer Mulighed for små pauser. Ingen deadlines i forhold til arbejdsopgaver. Mulighed for fleksible mødetider.